Készletkisöprés! Akár 30-40%-os kedvezmények! Megnézem az akciókat!

Kiegészítők rövid nyári kiruccanáshoz az utószezonban
  2023-08-07 09:57:37

Laza utazás utószezonban

Szerencsére egyáltalán nem kell megijedni az utószezonban történő üdüléstől, ennek ugyanis számos előnye van. Az egyik legnagyobb azonban kétségkívül az, hogy ilyenkor a nyaralás minden bizonnyal költséghatékonyabb lesz. A főszezont követően ugyanis a szálláshelyek mellett, a repülőjegyek, de számos esetben még a különféle kulturális programok és látványosságok belépődíjai is csökkennek.

Egy másik előnye a késői nyaralásnak, hogy ilyenkor már kellemesebb az időjárás. A klímaváltozás felmelegedés miatt ugyanis nyáron sokszor a 38-40 fokot is meghaladja a hőmérséklet, ami még a tengerparton sem kellemes, nemhogy városnézés, esetleg túrázás közben. Végezetül hatalmas előny, hogy az utószezonban kevesebben utaznak, így egyrészt nem találkozunk óriási tömeggel bárhová megyünk, vagyis jobban élvezhetjük a látnivalókat, másrészt pedig a szálláshelyek között is könnyebben válogathatunk.

Érdemes az akciókat, last minute utazásokat böngészni, mert valóban ilyenkor is találhatunk számunkra megfelelőt. Van, amikor gyorsan kell dönteni és pakolni is! De ebben pont ez az izgalmas. Ehhez persze kell pár jó kiegészítő, amelyekbe praktikusan el tudjuk helyezni ruháinkat, piperénket.

Persze az sem mindegy, hogy szervezett útra nevezünk be, vagy mi magunk foglaljuk be a repülőjegyet és a szállást is. És nyilván az is számít, hogy menetrendszerű, vagy fapados járattal megyünk.

Bőrönd, kabinbőrönd

Kabinbőrönd, utazótáska, vagy nagyobb bőrönd?

Pár napos utazásra tökéletesen alkalmas egy jól funkcionáló kabinbőrönd. Legyen akár puhafedeles, vagy kemény kialakítású, a mai választékban biztosan találunk számunkra megfelelőt. Nagy előnye, hogy a repülőgép utasterébe felvihető, így megérkezéskor nem kell várakoznunk a poggyászkiadásra. Az utazótáskával hasonló a helyzet. Jóval sportosabb, mint a kabinbőrönd, ezért talán a férfiak körében népszerűbb. A jelenleg kapható modellek túlnyomó része háton és vállon is hordható, sőt léteznek gurulós verziók is!
Aki hosszabb utat tervez, annak talán jobb, ha normál méretű „feladós” bőröndöt választ. Azért itt sem baj, ha könnyű maga a bőrönd szerkezet, mert így többet lehet bele pakolni. És gondoljunk arra is, hogy nyaralás alatt vásárolunk ezt azt, ezért is érdemes nagyobb bőröndben gondolkodni, vagy nagyon szigorúan és praktikusan pakolunk a kabinbőröndbe.

Nesszeszer, kozmetikai táska

Kozmetikai táska, nesszeszer

Kisebb, rövidebb utakra érdemes egy egyszerűbb nesszeszert vinnünk, amely a bőröndben elfér, ráadásul, ha az utastérbe viszünk fel folyadékokat, géleket, arra külön szabályok vonatkoznak. Szerencsére szinte mindenből kapható mini változat, ez pedig nagyban megkönnyíti a pakolást és a szabályok betartását is. A nagyobb kozmetikai táskák inkább hosszabb utazásra valók, főleg, ha strandolásra is számítunk még így az utószezon közeledtével. Hiszen a naptej, napozás utáni ápoló szerek, hajápolók, mind-mind több helyet igényelnek. A kozmetikai táskák nagy előnye nemcsak az, hogy több minden fér el bennük, hanem belső kialakításuknak köszönhetően biztonságosabban tárolhatunk bennük folyadékokat. A keményfedeles változatok pedig azért jók, mert ha esetleg mégis kiömlik valami, akkor biztosan nem szennyezi be ruháinkat.

bőröndlakat

Apróbb, de annál fontosabb kiegészítők

Utazás alatt is fontos a kényelem és, hogy ruháink, kedvenc tárgyaink biztonságban legyenek: számos szuper kiegészítő segíthet ebben! Egy praktikus bőröndlakat és névcímke jól jöhet, ha a poggyászfeladás mellett döntünk. Sokan használnak nyakpárnát utazás alatt, főleg, ha huzamosabb ideig egyhelyben kell ülni. Valóban jól megtámasztja a nyakat, segíti a gerinc helyes tartását. Ha nem szeretünk nagy kézitáskával utazni, válasszunk egy praktikus övtáskát, amelyben biztonságosan tárolhatjuk pénzüket, bankkártyánkat, iratainkat.
Viszont, ha kabinbőröndöt, utazótáskát választunk, akkor figyeljünk oda a folyadékokra vonatkozó szabályokra!

Kalandos utószezon

Most, hogy minden kiegészítőt összeszedtünk és alaposan elemeztük azok előnyeit, itt az idő, hogy böngésszünk az utazási ajánlatok között. Használjuk ki a nyár végét, az ősz elejét hiszen hamarosan jönnek a borongósabb, esősebb napok. Gondoljunk csak bele, milyen jó lesz visszaemlékezni egy kalandos utazásra, amikor már rosszabbra fordul az idő!