Ha a férfi utazik…
  2024-03-25 00:00:00

Azért manapság már a férfiaknak is rengeteg a választási lehetősége, ha utazási kiegészítőkről van szó. Bármilyen típusú, jellegű az utazás már nekik is nagy választék áll a rendelkezésükre.

Férfi praktikum

Vajon milyen kiegészítőkkel, táskákkal indul el egy férfi egy rövidebb vagy hosszabb utazásra, esetleg üzleti útra? Azt biztosan leszögezhetjük, hogy általában a férfiak praktikusabban pakolnak, mint a hölgyek és talán kevésbé stresszelnek azon, hogy mindent elraktak-e, sőt valószínűleg jóval kevesebb dologról gondolják azt, hogy nélkülözhetetlen. Az biztos, hogy ritkán látunk olyan férfit, aki négy bőrönddel utazik el két napra. Lássunk most néhány variációt, hogyan utaznak, mivel utazhatnak a férfiak!

bőrönd

Üzleti út

Üzleti út esetén is meghatározó lehet, hogy egy napról vagy több napos útról van szó. Általában a gyors meetingeket egynapos utazással le lehet tudni, ezért itt nem kell sokat gondolkodni azon, hogy mit vigyen magával az ember. Elegáns megjelenéshez elengedhetetlen az öltöny, éppen ezért mindenképpen szükség lehet egy öltönytartóra, ezen kívül valószínűleg elég egy kisebb bőrönd, ha repülővel utazunk kabinbőrönd, amely tökéletesen megfelel erre a célra.
Ha már üzleti útról van szó, akkor a laptoptáska, vagy laptophátizsák is jól jöhet, hiszen egyszerűbb a sajátunkat vinni, ennek további előnye, hogy utazás alatt is dolgozhatunk, no persze semmiképpen sem akkor, ha mi vezetünk!

wizz air méretű táskák
Rövid utazás férfi módra

Pár napos kiruccanásokra attól függően, mivel utazunk vihetünk egy sporttáskát, utazótáskát, vagy egy lezserebb hátizsákot. Ízléstől függ, hogy mennyire szeretnénk laza, vagy elegáns viseletet hordani az utazás alatt, így ez meghatározhatja az adott bőrönd, vagy táska jellegét. Ha öltönyt, vagy elegánsabb ruhadarabokat viszünk, akkor a bőrönd praktikusabb választásnak tűnik, mivel rekeszeinek és cipzáras részeinek köszönhetően igen hatékony pakolást tesz lehetővé. Sőt, amiatt sem kell aggódnunk, hogy ruháink gyűrötten kerülnek elő kipakoláskor! Az, hogy puhafedeles, vagy keményfedeles bőröndöt választunk már gyakorlatilag részletkérdés, mindkettőnek megvannak az előnyös és kevésbé előnyös tulajdonságai.
Amennyiben repülővel utazunk és a kabinbőrönd, vagy kabintáska mellett döntünk, minden esetben nézzük meg az aktuális légitársaság fedélzeti poggyász szabályzatát! De például vásárolhatunk kifejezetten WizzAir-méretű táskát is.

borond szettek

Hosszabb utak

Amikor egy kiadós nyaralásra készülünk, azért nem árt, ha sok ruhát viszünk magunkkal, hacsak nem akarunk mosni, vagy a szálloda mosodáját igénybe venni. Ilyen alkalomra már érdemes nagyobb bőrönddel esetleg bőrönd szettel készülni. A szettekben különféle méretek találhatók, a kicsi többnyire a repülőgép fedélzetére is felvihető. Az egyforma szín és kialakítás könnyű beazonosíthatóságot tesz lehetővé, ráadásul pakolás szempontjából is hasonló a bőröndök kialakítása, elrendezése.
Ha nem bírjuk ki munka nélkül, akkor hosszabb utakra is érdemes laptoptáskával, laptophátizsákkal, vagy gurulós laptoptáskával készülni, hiszen különleges kialakításuk miatt az elektronikai eszközök és azok tartozékai biztonságban tárolhatók és szállíthatók ezekben a szuper termékekben.
Szintén jó kiegészítője lehet egy hosszabb utazásnak egy kerekes utazótáska, amelyet kényelmesen magunk után húzva, de vállon és kézben is hordhatunk. Akinek gyakran fáj a dereka, annak különösen ajánlott egy ilyen termék beszerzése!

utazási kiegészítők

Utazási kiegészítők

Ha már választottunk magunknak megfelelő bőröndöt, vagy kabinbőröndöt, esetleg utazótáskát, akkor a kényelem és biztonság kérdése is fontos lehet. A férfiak számára is fontos lehet az értékeik, irataik, egyéb bőröndben tárolt dolgaik védelme, biztonsága. De úgy általában is: manapság egyre inkább felértékelődik az utazás során a biztonság kérdése. Ahhoz, hogy biztonságban érezzük magunkat és poggyászunkat, érdemes egy megbízható tsa lakatot beszerezni. Bőröndünk fizikai védelméhez pedig tökéletes lehet egy bőröndhuzat.
Azért a kényelemről se feledkezzünk meg! Ez a férfiak számára is egyértelműen fontos szempont. Hosszabb és rövidebb utazáshoz is rendkívül praktikus és kényelmes a  fejpárna használata, hiszen – megfelelő használat mellett – biztosítja nyakunk és gerincünk megfelelő pozícióját még alvás közben is.